Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Könsdiskriminering?

Av Dream Maddo - 20 december 2009 20:39

På en bondgård var tre drängar anställda. Den nya pigan blev nyfiken, för så fort drängarna fått kvällsmat försvann de i all hast till drängstugan. Så hon gick för att titta efter vad de hade för sig. Drängarna var iklädda endast korta skjortor. På ett bord hade de lagt en ärta på kanten. De vände ändan till och blåste iväg den med en fjärt. Sedan mätte de med en tumstock vem som kommit längst. Pigan frågade om hon också fick vara med och tävla. Efter mycket om och men fick hon det. Så blev det hennes tur. Hon vände ändan mot bordet och la av en riktig rökare, så ärtan for iväg över bordet och slog i väggen på andra sidan rummet. Det blev dispyt och liv bland drängarna.


- Det måste va nåt lurt med den här sa den äldste. Böj dig fram så jag kan syna dig. Sa han till pigan.


Efter en stunds tittande rätade han på sig och sa:


- Grabbar, ho ä diskad. Ho är dubbelpipig!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:22

Kvinnan tittar på ett matlagningsprogram när mannen säger: - Varför i helvete kollar du på det? Du kan ändå inte laga mat! - Du kollar ju på porrfilm, svarar kvinnan. ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:19

Har du någonsin undrat om din mamma har pussat dig godnatt efter att din pappa blivit avsugen? Jag slår vad om att du gör det nu! Din tur att förstöra någon annans dag. :) ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:16

Mannen stod naken framför spegeln oc spände sig. Han sa till sin fru: - Det här är hundra kilo dynamit.. Frun svarade: - Blir det inte farligt med så kort stubin..? ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:15

Läkarna har kommitpå lösningen mot svininfluensan; Man slänger ut suggan och ersätter henne med lite lammkött! ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:12

Nu är det vetenskapligt bevisat att kvinnan består av en blandning mellan indian och schäfer. Om de inte är på krigsstigen så sitter de på röven och morrar... ...

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards