Alla inlägg under oktober 2009

Av Dream Maddo - 27 oktober 2009 15:13

Två jobbarkompisar:

- Jag har sån huvudvärk, sa Lisa.

- När jag har ont i huvudet brukar jag åka hem på lunchen och suga av min man, sa Pia.

Efter lunchen kom Lisa tillbaka.

- Det funkade! jag har ingen värk längre och vad fint ni har det hemma hos er...

Av Dream Maddo - 27 oktober 2009 15:06

Vad är en hustru?

- En enhet man sätter på för att få hushållsarbetet gjort.

Varför skapade Gud kvinnan?

- För att bära sperma från sovrummet till toaletten.

Varför får kvinnor mens?

- För att de förtjänar det.

Vad har du gjort för fel om din fru kommer ut ur köket och skäller på dig?

- Gjort kedjan för lång.

Vad är det för skillnad mellan din fru och ditt jobb efter fem år?

- Jobbet suger fortfarande...

Av Dream Maddo - 27 oktober 2009 15:03

Tisdagsfräckis.


En norrman ser din fru i en porrfilm. Han pustar ut och säger:

- Tack och lov att det är på film och inte på riktigt!

Av Dream Maddo - 19 oktober 2009 23:03

Fader alkohol, du som är drunken.

Helgade vare din promille;

tillkomme ditt rus; ske din vilja,

så som i hjärnan så som i benen;

Vår dagliga grogg, giv oss idag;

och förlåt oss våra nyktra stunder,

trots att vi inte förlåter de som sålt oss mäsk,

låt oss inte ha långa bakfyllor,

och fräls oss från delerium.

Ty fyllan är din och promillen och groggen. I evighet. Amen.

Av Dream Maddo - 19 oktober 2009 23:00

Farfar var på sin årliga fysiska undersökning igår. Med sig hade han farmor.

- Jag behöver ett urinprov, ett avföringsprov och ett spermieprov, säger läkaren.

Farfar, som är lomhörd, vände sig till farmor och frågade:

- Vad sa han?

Farmor skriker tillbaka:

- Ge honom dina kalsonger!!

Av Dream Maddo - 19 oktober 2009 22:56

Nästa gång du har en dålig dag så tänk på att det kunde vara värre. Du kunde vara en siamesisk tvilling, med din bror fastsatt från axeln och ner. Han är homosexuell. Det är inte du. Han får sin pojkvän på besök. Och inte nog med det, ni har bara en röv! Så upp med humöret.

Av Dream Maddo - 18 oktober 2009 19:54

Dr. Jan hade haft sex med en av sina patienter. Han plågades av minnet, men ibland hörde han en röst inne i huvudet säga:

- Jan, oroa dig inte. Du är inte den första som har haft sex med en patient. Och du är definitivt inte den sista!

Men samtidigt hörde han en annan röst där inne:

- Jan, du är ju för i helvete veterinär!!

Av Dream Maddo - 18 oktober 2009 01:21

Jag ligger här i min säng och tänker på natten som varit. Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig. Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme. Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar. Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning. Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet. Nu inatt väntar jag på dig. Klarvaken och förebredd. Din satans myggjävel!!

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards