Direktlänk till inlägg 16 november 2009

På tal om hetta?

Av Dream Maddo - 16 november 2009 22:49

Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter till värmen på Mallorca där de gifte sig för 20 år sedan. Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun. När han checkat in på hotellet upptäcker han att hotellrummet har dator och internet. Han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun. Han stavar tyvärr fel i mailadressen och i cyberrymden betyder det att mailet har hamnat hos någon annan. I detta fall hos en prästänka i sörmland som just komit hem från makens begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skrämen:


Till min älskade hustru. Jag har precis kommit fram. Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig, men de har datorer här numer och jag ville passa på att maila. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. Ps. Det är verkligen hett här nere...

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:22

Kvinnan tittar på ett matlagningsprogram när mannen säger: - Varför i helvete kollar du på det? Du kan ändå inte laga mat! - Du kollar ju på porrfilm, svarar kvinnan. ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:19

Har du någonsin undrat om din mamma har pussat dig godnatt efter att din pappa blivit avsugen? Jag slår vad om att du gör det nu! Din tur att förstöra någon annans dag. :) ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:16

Mannen stod naken framför spegeln oc spände sig. Han sa till sin fru: - Det här är hundra kilo dynamit.. Frun svarade: - Blir det inte farligt med så kort stubin..? ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:15

Läkarna har kommitpå lösningen mot svininfluensan; Man slänger ut suggan och ersätter henne med lite lammkött! ...

Av Dream Maddo - 20 december 2009 21:12

Nu är det vetenskapligt bevisat att kvinnan består av en blandning mellan indian och schäfer. Om de inte är på krigsstigen så sitter de på röven och morrar... ...

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards