Alla inlägg under november 2009

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:30

Jag är en liten höstkram som hoppar från mobil till mobil för att sprida ljus och värme. Hoppas du vill sända mig vidare till alla du bryr dig om ... Glad Kram

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:27

En blondin fick med sin fäsman i skogen. Hon blir nödig och går ut i buskarna och sätter sig. Plötsligt skriker hon:

- Kom fort! Jag har fått ett barn! Det är en neger. Med armar och ben och ögon och allting!

Mannen går in i buskarna och tittar efter. Sen säger han:

- Du är för jävla dum i huvudet. Det där är ingen negerunge. Du har skitit på en groda!

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:26

Nu börjar julens kedjebrev. För varje gång du skickar detta sms flyttar en muslim och en neger hem. Har vi tur kan detta bli vår första vita jul på länge!

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:23

Tre män diskuterar sexställningar:

- Jag gillar att ligga över så jag ser hennes vackra ansikte, sa engelsmannen.

- Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, sa fransmannen.

- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken.

- Men, vad ser du då?

- Ja, det varierar. Sist var det hockey...

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:21

Haha, fick dig just att kolla mobilen helt i onödan. Underbart att ha kontrollen! Vem är min bitch? Du är min bitch! Nu ler du som en bitch och när du smilar klart så kommer du sända detta till en annan bitch som kommer att bli din bitch. Stäng nu av mobilen och återgå till det du höll på med tills jag kallar och behöver dig igen.

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:16

Vem är din förebild? Se nedan:


Försök göra detta utan att fuska...


Scrolla inte ner förrän du gjort testet. Du kommer bli förvånad!


Välj ditt favoritnummer 1-9.

Multiplicera med 3.

Lägg till 3 och multiplicera med 3 igen.

Du har nu ett två- eller tresiffrigt tal. Plussa ihop siffrorna du har med varandra.


Scrolla nu ner. Kolla med ditt tal vem din förebild är i lisan nedanför:


1. Einstein

2. Pamela Andersson

3. Brad Pitt

4. Helen Keller

6. Ghandi

7. George Clooney

9. Maddo

Av Dream Maddo - 17 november 2009 18:12

Åtta änglar är sända till dig. Du ska sända dem vidare till åtta kontakter inkl. mig. Efter åtta minuter inträffar något du väntat på länge så Tro på det...Ha en fortsatt bra dag! Dina åtta minuter startar nu.

Av Dream Maddo - 17 november 2009 17:56

En dam ringer för att beställa olja för uppvärmning av sitt hus. När hon beställer poängterar hon att den som levererar måste vara han med den långa slangen. När hon lagt på tänker hon efter ett tag att den kanske lät lite konstigt så hon ringer upp igen och förklarar:

- Jo, det är så att jag måste ha han med långe slangen för jag har hålet så långt upp i häcken!

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards