Alla inlägg under november 2009

Av Dream Maddo - 9 november 2009 13:29

Hantverkaren sökte upp en svart kvinna på bordellen.

- Klä av dig! Sa han

- Ställ dig på alla fyra.

Hon gjorde som han sa.

- Sära på skinkorna!

Sen sa han:

- Klä på dig!

- Ska vi inte knulla?

- Nej, jag ville bara se om rosa fog passar till svart kakel.

Av Dream Maddo - 9 november 2009 13:28

Fem skillnader mellan en arab och E.T?


E.T såg bättre ut.


Lärde sig språket


Kom ensam


Hade sin egen cykel


Och framför allt. HAN VILLE HEM!!!

Av Dream Maddo - 9 november 2009 13:26

En dag badade Eva naken i havet. Då sade Gud: Den där lukten kommer fiskarna aldrig bli av med!

Av Dream Maddo - 9 november 2009 13:23

Tio saker män vet om kvinnor:


1. De har mus.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10. Just ja, de har pattar också!

Av Dream Maddo - 9 november 2009 13:21

Avsugningsfakta:

2% av männen uppskattar mjukheten när de blir avsugna.

3% gillar fukten i kvinnans mun.

95% gillar att hon är tyst.

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards