Alla inlägg under oktober 2009

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:09

Nya rutiner för asylsökande. De får kasta tärning:


1-5 = Åk hem!

6 = Slå igen!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:07

Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-dagen. Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer. Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. Fortsätt kämpa vännen, du är speciell!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:04

Det var en nyskild man som var ute på stan och gick. Plötsligt får han se sin förra fru med en ny man. Han blir förbannad och tänker att nu jävlar ska jag ge igen! Han går fram till dem och säger:

- Jasså är det du som tagit över mitt gamla utslitna hål.

Den andre mannen svarar då:

- Utslitet? Det var bara de första tre centimetrarna. Resten var i nyskick!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:02

En mus och ett ekollon gick vid poolen. Musen föll i vattnet och ollonet skrattade så han tjöt. Vad lär vi oss av detta då? Jo, en blöt mus gör ollonet lycklig!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 21:58

Gud och Jesus satt uppe i himlen då det knackar på dörren. Gud öppnar och utanför stål Allah. Gud höjer ögonbrynen, vänder sig mot Jesus och frågar:

- Har du beställt kebab?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards