Alla inlägg under oktober 2009

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:56

En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:

- Jag ser att du också gjort en omskärelse.

- Omskärelse? Svarar norrlänningen. I norrland kallas det för slitage!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:52

En amerikansk turisk hade nyligen varit i Kina där han levt promiskuöst utan att ha använt kondom. Han kom hem till USA och efter en vecka vaknar han med gröna och lila fläckar över hela penisen. Han går till doktorn som tar många prober.

- Jag har dåliga nyheter. Du har Mongolisk VD. Det finns inget botemedel utan vi måste amputera!

- Nej! Skriker mannen. Jag vill tala med en annan läkare!

Han går till en kinesisk läkare som säger:

- Dumma amelikanska doktol. Vill alltid opelela!

- Tack gode Gud! Sa mannen.

- Ja, sa doktorn. Inte oloa sig. Vänta en vecka. Penis lamla av sig själv!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:49

Hörde att du blev överfallen igår och att gärningsmannen gav dig två val:

Suga av hans kuk eller att ge honom mobilen.

Verkar som att du har kvar mobilen...

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:45

Berit och Sture ligger och hånglar. Plötsligt säger Berit:

- Kär upp ett finger i mig.

Sture gör som hon säger. Efter en stund säger Berit:

- Kör upp två fingrar i mig.

Det gör sture gärna. Efter ännu en stund:

- Stick upp hela handen!

Sagt och gjort. Tillslut säger hon:

- Stick upp båda händerna i mig!

Sture gör som han blir tillsagd.

- Klappa! Ropar Berit.

- Det går inte! Svarar Sture varpå Berit ler stort.

- Trång fitta va?

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:43

Olycka i trosa! Tunneln vid lårviken avstängd p.g.a sanering av oidentifierad vätska i närliggande buskage. Har ni ändå ärende till trosa, tag bakvägen!

Mvh

Vägverket

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:39

Han och  Åke slår vad om var en klitoris sitter: Fram eller bak. Hans menar att den sitter fram medan Åke menar att den sitter bak. De ringer till sex-linjen för att få vadet avgjort. Åke blir sur då han får höra att han har förlorad vadet. Hans säger:

- Det kan inte löna sig att bli sur för att du förlorat.

- Det är inte för att jag förlorat, svarar Åke. Men skulle inte du också bli sur om du kom på att du i trettio år har slickat på en hemoroid?! 

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:37

Höjden av kvinnlig kåthet är när musen är så våt att flatlössen är klassade som båtflyktingar!

Av Dream Maddo - 16 oktober 2009 22:34

Can you name the five great kings that hade brought happines into peoples lives??


Answer: DrinKing, SmoKing, LicKing, SucKing and FucKing!

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards