Alla inlägg under oktober 2009

Av Dream Maddo - 18 oktober 2009 01:18

Vet du 70 sätt att tillfredsställa en kvinna?



69:an och en tur till Ullared. Sen är det klart! :P

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:41

Haj på daj o välkömmen te hajk. Idag ska vi prata öm rör å inte vilka rör söm helst utan öm negrör.

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:39

Tjejen ställde sin cykel vid en husvägg. Den välte. En kille som sett det hela log och sa:

- Den svimmade visst.

Tjejen svarade:

- Det hade du också gjort efter två timmar mellan mina ben!

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:37

Vad sa Josef Fritzls fru till honom innan han gick och la sig?



- Har du släkt i källaren?

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:35

Fem saker du inte kommer höra från din kvinna:

1) Är det säkert att du inte vill dricka mer?

2) Vad snygg du är när du är bakis.

3) Jag har mens och huvudvärk men är det okej om jag suger av dig?

4) Om jag lägger mig på köksbordet, kan inte du  raka mig och tok-knulla mig sen?

5) Jag vet att jag är trång i röven men kan vi inte pröva en gång till?

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:34

Det var en gång två smutsiga tallrikar som skulle springa marathon. Men så blev de diskade!

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:33

Cirkustältet brinner!! Hämta eldslukaren.

Av Dream Maddo - 17 oktober 2009 06:31

Vad heter det rynkiga skinnet längst ut på mannens penis som far upp och ner när man har sex?



Svar: Kärringen

Presentation


Allt som skrivs i denna blogg bör tas med en stor nypa salt. Det är min samling av sms-skämt.

Min blogg: http://blogg.dreammaddo.se

Jag svarar inte på kommentarer på denna sida. Kontakta mig gör du på bloggen eller mail: blogg@dreammaddo.se

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att få skämtsamma kedje-SMS?
 Ja, det är varje dags höjdpunkt!
 Ibland men de måste vara rumsrena..
 Nej, de är bara jobbiga!
 What?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dela med dig av dina tankar:


Ovido - Quiz & Flashcards